یاد یه چیزی افتادم کمی خندیدم


یه فیلم میدیدم که مربوط به قدیما بود و در اون سربازا در خیابان و کوچه پرسه میزدند و داد میزدن: ای مردم شهر در امنو امن است اسوده بخوابید . . . . . . حالا این شده عاقبت من که باید داد بزنم ای مردم تا میتونید نخوابید و اسوده نباشید چون . . . . . . شهر در دست من است و فکر هم نکنم در امنو امان باشد پس هر از چند گاهی بیدار شید مگه من شدم نوکر شما که شهرتونو امن نگه دارم . . . . . . . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://bashmagh.blgsly.com

اگه تو نیروی انتظامی افتاده ای که بدبختی
اگه نیروی زمینی افتاده ای هی بدک نیست
نیرو هوایی ساعت ده تعطیلت میکنن ولی تا ساعت دوازده جلو دژبانی معطلی
اگه سپاه افتاده ای تبریک هتل سه ستاره اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد