ببین راستی راستی تمام زندگیمو تحت تاثیر خودش قرار داده ها. . . .

نمیدونم هر چی میخوام از فکرش بزنم بیرون نمیشه . . . . . . فیلم میبینم میگم این دوران چه قدر طولانیه . . . . 17 ما ه ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه  ه. . . . . . . . بعد با خودم میگم کل عمر زود میگذره این که فقط 17 ماهه . . . . .  بعد یکی میادو میگه وای افتادی نیروی انتظامی . . .؟!! . . . دهنت صافه . . . . ما هم که بی تجربه سریع موی بدنو سرمون سیخ میشه البته توی دلم . . . . .بعد فکر میکنم میگم بابا این طرف دماغشو نمیتونه جمع کنه . . توی سربازی این ادم چی کار کرده . . .اصلا به این ادم میشه مسئولیت داد؟؟!!! . . . . . .خلاصه این جوری خودمو ریکاوریه روحی میکنم . . . . باز روز از نو روزی از نو . . . . . . تا دیروز وقتی توی دانشگاه بودم بعد دانشکاه فکر زن گرفتنو این جور چیزا بودم . . . انگار نه انگار که سربازی هم هست ولی . . . . الان انگار کل زندگیو توی سربازی میبینم . . . .. . . . اصلا میگم زن چیه ؟!!! . . . بی خیال . . . . . . . .  . . . .اگر بار گران بودیم و هستیم . . . . .. . . . اگر نا مهربان نبودیم و میشیم . . . . .  .. . .. . .آی امان امان . . . دلم  . . گرفته از مردم بی معرفت . . . اون کسایی که این خدمت رو مزه کرد . . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عباس اقا
انشااله به سلامتی میری و به سلامتی هم میای
به نظرم واسه کسی که می خواد تو احتماع زندگی کنه بهترین جای خدمت نیرو انتظامیه - شاید سخت گیری باشه اما همین سخت گیری ورزیده ات می کنه و مطمدن باش از ما گاگول تراش رفتن و تموم کردن سربازی شونو - اما اینو آیزه گوشت کن چه تو سربازی و جه هر جای دیگه طوری به همکارات -دوستات و مردم رفتار کن که خودت دوست داری باهات رفتار کنن
آشخوری بهت خوش بگذره برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد