امروز 28 خرداده . . . .

یه چند روز نیومده اینجا و وبلاگو اپدیت نکردم . . . . راستش الان روحیه ام توپ توپه . . . . الان لحظه شماری میکنم برم خدمت  . . . . . توی دنیای مجازی هم دوستای خوبی پیدا کردم . . . . . البته اونا هم میرن خدمت  . . . .  بچه های بسیار با معرفتین  . . . . شما هم رفتید خدمت حتما به اونجا برید . . .  . .  بگم کجا . . . خیلی معروفه . . . فروم پی سی دانلوده . . . . البته ادرس اون اتاقش اینجاست . . . . ولی اگه عضو نیستید عضو بشید و بعد بحث کنید . . . . اونجا همه مث خودتونن یا تجربه بالایی دارن . . . . یاعلی

امروز 24 خرداده . . . . .

سلام راستش اومدم این بار نرم سربازی از اول دفترچه پست کنم که دیدم وضع بدتر از این میشه . . .  . . دیگه من که افتادم توی سربازی پس بهتره باهاش یه جوذی کنر بیام . .  . . .  . خودمو زدم به بی خیالی چون اینجوری بهتره . .  . . . . امیدوارم بهم خوش بگذره که میگذره . . . .!!!!!!!!

امروز 22 خرداده . . . . .

امروز 22 خرداده و من دقیقا با امروز . . ..  23 24 25 26 27 28 29 30 31 (یعنی 10 روز دیگه) میرم خدمت .. . . . روزهای روشن خداحافظ سرزمین من خداحافظ خدا ححححححححححافظ . . . . .

امروز 21 خرداده . . . . .

اره بابا . . . امروز 21 خرداده . . . . یعنی . . . 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 (11روز !!) دیگه میرم . . . . . .اه ا ه بابا من که 11 روز دیگه میرم کلی وقته . . . . . . . .. خوب دیگه کمی خوشحال شدم . .. ... . . . . .. . .من میرم بیرون  . . . . .شما هم برید . . . . .منتظر داستانهای  خالی بندی من در سربازی باشید. . . . . ( شوخی کردما)

جواب اون یارو . . . .

یه نامردی اومده نظر داده که حاجی چی شده . . . عین چیز ترسیدی . . . این قدر بی چیز نباش . . . . . .

جواب در عین ادب : اخه غذا بدون نمک (بی شعور !!)من ترسیدم .!!!؟؟ . . . اخه شیش تا بوق . . . . من ترسیدم ؟!!. . .یا اونی که . . . .  استغفرالله . . . . . نذار دهنمو باز کنم یه مشت چیز بهت بگم . . . . این جا دفتر خاطراتم که تو با اجازه یا بی اجازه اومدی توش و وراندازش کردی . . . . پس هر چی بنویسم دوست دارم یا از ترس یا برای خالی کردن دل خودمه . . . . . . . من که میدونم تو کی هستی (این یه تیکه بلوف بودا)

ببین راستی راستی تمام زندگیمو تحت تاثیر خودش قرار داده ها. . . .

نمیدونم هر چی میخوام از فکرش بزنم بیرون نمیشه . . . . . . فیلم میبینم میگم این دوران چه قدر طولانیه . . . . 17 ما ه ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه  ه. . . . . . . . بعد با خودم میگم کل عمر زود میگذره این که فقط 17 ماهه . . . . .  بعد یکی میادو میگه وای افتادی نیروی انتظامی . . .؟!! . . . دهنت صافه . . . . ما هم که بی تجربه سریع موی بدنو سرمون سیخ میشه البته توی دلم . . . . .بعد فکر میکنم میگم بابا این طرف دماغشو نمیتونه جمع کنه . . توی سربازی این ادم چی کار کرده . . .اصلا به این ادم میشه مسئولیت داد؟؟!!! . . . . . .خلاصه این جوری خودمو ریکاوریه روحی میکنم . . . . باز روز از نو روزی از نو . . . . . . تا دیروز وقتی توی دانشگاه بودم بعد دانشکاه فکر زن گرفتنو این جور چیزا بودم . . . انگار نه انگار که سربازی هم هست ولی . . . . الان انگار کل زندگیو توی سربازی میبینم . . . .. . . . اصلا میگم زن چیه ؟!!! . . . بی خیال . . . . . . . .  . . . .اگر بار گران بودیم و هستیم . . . . .. . . . اگر نا مهربان نبودیم و میشیم . . . . .  .. . .. . .آی امان امان . . . دلم  . . گرفته از مردم بی معرفت . . . اون کسایی که این خدمت رو مزه کرد . . . .

امروز 20 خرداده . . . . .

خوب امروز 20 خرداده . . . . . یعنی 10 روز دیگه میرم سربازی . . . . شمارش معکوس شروع شده . . . باید دید روز آخر چه وضعی دارم . . . . . فعلا بای بای. . . .

امروز ۱۹ خرداده. . . . . . . . !!؟

اره . . . . امروز ۱۹ خرداده و من باید ۱۱ روز دیگه اردبیل باشم . . . . . . . تا زمانی که میخواستم برگه سفیدم بیاد روزها خیلی سخت میگذشت . . . . ولی الان . . . . . . چه زود میگذره . . . . . خدا کنه این ۱۷ ماه خدمت مثل یه پلک به هم زدن شما دوستان بگذره . . . . . . راستش شماییکه داری اینارو میخونی من دیگه حوصله ندارم بگم مثلا برای رتوش عکس با فتوشاب چه کار کن . . . . . کلا از هر چی آموزش و اموزشیه بدم میاد . . . . . . . . اینا رو که دارم مینویسم واسه قبل اعزامه . . . . . . . و باید دید بعد اعزام چی میگم . . . . . .  . . .. !!!!


اهان یه چیزی . . . . .

یهو یه چیزی اومد به ذهنم . . . . . میدونید من رزمی کارم درسته قد من ۱۶۵ . . . . . .  ولی شاید نامردا فهمیدن رزمی کارم انداختن نیروی انتظامی . . . .  . . نمیدونم راستش از نظر بدنی غمی ندارم چون تو باشگاهمون دهنمون سرویس شده بود و استادمونم با چوب به شکممون میزد پس از این بابت غمی ندارم . . . . .

یاد یه چیزی افتادم کمی خندیدم


یه فیلم میدیدم که مربوط به قدیما بود و در اون سربازا در خیابان و کوچه پرسه میزدند و داد میزدن: ای مردم شهر در امنو امن است اسوده بخوابید . . . . . . حالا این شده عاقبت من که باید داد بزنم ای مردم تا میتونید نخوابید و اسوده نباشید چون . . . . . . شهر در دست من است و فکر هم نکنم در امنو امان باشد پس هر از چند گاهی بیدار شید مگه من شدم نوکر شما که شهرتونو امن نگه دارم . . . . . . . . .

امروز ۱۸ ام خرداده

امروز ۱۸ ام خرداده و من باید ۱۲ روز دیگه اعزام بشم . . . . . یه جورایی دیگه لحظه شماری میکنم برم میدونید چرا . . . . چون به عده میان الکی بترسونت و اونقدر برات از سختی میگن که پشیمون میشی جالبیش اینجاس این آدمایی که میان و تو رو میترسونن خودشون یه مشت بیکارن و تا لنگ ظهر میخوابن و اصلا دنبال اینده نیستن . . . . همین ادمو امیدوار میکنه چون خدایی من اینجوری نبودم . . . . حدودا هم مرتب بودم و از نظم و انظباط بدم نمیاد. . . . . .خلاصه دنبال تشکیل یه گروه توی همین فضای اینترنتم تا با هم به اردبیل بریم و تنها نمونیم که البته نمیمونیم . . . . . میدونید چرا چون ما ایرانیها همش در دقایق حساس و تنهایی هوای همو داریم . . . . . سربازی هم برای هر پسری حساسه و خیلی ها ازش ترس دارن و خیلی ها هم مثل من واسشون غریبه. .. . . . . البته تا نری نمیفهمی . . . . سعی میکنم هر چی شد واستون بگم . . . . این جا یه دفتر خاطرات سربازی من میشه . . . . .

نیروی انتظامی . . . . . . .

راستش یه کم توی این وبسایتا سرچ کردم اونجور که معلوم دهنم سرویسه . . .  . . . کلا همه از این نیرو بیزارن. .  .. . .  .ما که هنوز شوکه موندیم ولی من خطو میشکونم و از اونجایی که بچه قرطی نبودم . . . . . یه چیزاییش واسم سخت نیس. . . . از الانم قول میدم همه ی چیزایی که اونجا دیدم به موقع و به درستی براتون بنویسم . . .  .قول میدم چیزایی که میشه برد و چیزایی که لازم میشه رو براتون بنویسم. . .   .  . . . . .خوب دیگه من میرم. . . . چون حال ندارم ولی یه چند روز دیگه بهتر میشم اینو هم قول میدم . . . . . .

ای بابا به اینم میگن شانس

سلام دوستان من عباسم و ساکن تهران . . . . . . که ای کاش نبودم . . . . .خوب منم دارم میرم خدمت نسبتا مقدس سربازی . . . آره . .  . . . نه بابا من تهران نیافتادم . . افتادم . . . پادگان بیگلری اردبیل . . نمیدونم یکم شوکه شدم چون همه دوستام توی تهران افتادن و من اردبیل . . . خدایی کمی آدم میسوزه . . . تازه همه اونا یا سپاه یا ارتشن ولی من . . . . . بدشانسم . . . نیروی انتظامی . . . .باورتون میشه ؟ اینقدر آدم بدشانس . . ..  یکم تیر 1390 اعزامم . . . . الان نمیدونم گریه باید کرد یا باید خندید . . . . خدایی نمیدونم چی کار کنم . . . .  ولی یه چیزو میدونم و اون پشتم به یه پارتی بزرگی گرمه . . . درست اون خودش از پارتی بازی بیزاره ولی من که بهش تکیه دادم و میدم . . . . نه بابا . . . خدارو میگم . . . . البته اونم اهل پارتی بازی نیس . .  . دوست دارم خاطراتمو اینجا بنویسم . . . . البته اونم وابسته هست به پادگان بیگلری. . . . . میبینی همه جوره دست خودم نیستم . . . .  .خوب دیگه حوصله ندارم بنویسم  . . .آه ه ه  ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه ه