ای بابا به اینم میگن شانس

سلام دوستان من عباسم و ساکن تهران . . . . . . که ای کاش نبودم . . . . .خوب منم دارم میرم خدمت نسبتا مقدس سربازی . . . آره . .  . . . نه بابا من تهران نیافتادم . . افتادم . . . پادگان بیگلری اردبیل . . نمیدونم یکم شوکه شدم چون همه دوستام توی تهران افتادن و من اردبیل . . . خدایی کمی آدم میسوزه . . . تازه همه اونا یا سپاه یا ارتشن ولی من . . . . . بدشانسم . . . نیروی انتظامی . . . .باورتون میشه ؟ اینقدر آدم بدشانس . . ..  یکم تیر 1390 اعزامم . . . . الان نمیدونم گریه باید کرد یا باید خندید . . . . خدایی نمیدونم چی کار کنم . . . .  ولی یه چیزو میدونم و اون پشتم به یه پارتی بزرگی گرمه . . . درست اون خودش از پارتی بازی بیزاره ولی من که بهش تکیه دادم و میدم . . . . نه بابا . . . خدارو میگم . . . . البته اونم اهل پارتی بازی نیس . .  . دوست دارم خاطراتمو اینجا بنویسم . . . . البته اونم وابسته هست به پادگان بیگلری. . . . . میبینی همه جوره دست خودم نیستم . . . .  .خوب دیگه حوصله ندارم بنویسم  . . .آه ه ه  ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه ه

نظرات 1 + ارسال نظر
PaRi چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

عجب جایی افتاد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد